Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
3.0 (25 głosów)
Opinie o sieci Abra
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar f6fc95f0af8e195534981438a01852f9fd35466f8fd82441c99f08f1ba91bffc
  • Wojtek
  • 02/02/2016
Nie polecam sklepu w Krośnie kierowniczka sklepu nie kompetentna przedstawia specyfikacje mebla ktorą udostępnia producent a za tydzień informuje ze wymiary mebli mogą sie różnic nawet do 5 cm i ze to jest zapisane w jakimś regulaminie sklepu. Jak nie chcecie mieć problemów to omijajcie zdaleka sklep Abra w Krośnie
Default avatar f6fc95f0af8e195534981438a01852f9fd35466f8fd82441c99f08f1ba91bffc
  • Eugeniusz
  • 17/04/2015
Z czystym sumieniem polecam sklep Abra w Łomży. Obsługa naprawdę na wysokim poziomie. Bardzo dobry kontakt ze sprzedającym. Szybka wysyłka i ekspresowe zajęcie się reklamacją . Sklep spisał się na medal .
S3 10922596 1556091304656417 4189434250745439692 n
  • Małgosia
  • 04/04/2015
Abra w Kołobrzegu.Problemy zaczęły się podczas składania były 2 takie same boki szafki pomyślałem trudno pomyłka przy pakowaniu w fabryce zastało jeszcze 5 paczek poskładam inne.Otwieram następną pęknięte 2 płyty.Dzwonie do sklepu a tam gadka że podpisałem kwit magazynierowi i miałem sprawdzić czy paczki i kompletacja jest prawidłowa i mogłem czytać co mu podpisuje.Zgłaszam to do PIHU
Default avatar f6fc95f0af8e195534981438a01852f9fd35466f8fd82441c99f08f1ba91bffc
  • Anna
  • 12/02/2015
Następnie dostawca przedłuzył inwentaryzację-kolejny tydzień. Tydzień temu dzwonię do sklepu-cisza. Poczta przepelniona. W pon. dowiedziałam się, że sklep jest zamkniety do odwołania! Dzisiaj nareszcie dodzwoniłam się i dowiedziałam, że sklep zmienił właściciela. Nie ich wina, ale obowiązkiem pracowników bylo poinformowanie klientów czekających na zamówienie o zamknięciu sklepu na 6 dni roboczych.
S3 34165 105700322815329 3578655 n
  • Eugeniusz
  • 07/02/2015
Wszystkim szczerze polecam zakupy w tym sklepie. Towary najwyższej jakości dokładnie opakowane tak, że nic nie ma prawa się uszkodzić w transporcie, szybkie realizacje zamówień, terminowe dostawy, niskie koszty wysyłki i super promocje - czego chcieć więcej?! Jestem stałą klientką i myślę,że to się już nie zmieni. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich pracowników dzięki którym nasze życie jest milsze